Saturday, April 4, 2009
MINGGU DEPAN 'tensen' week......
Dalam sedar tak sedar rupa nya minggu dpan ...week last sebelum FINAL bermula..huhu!!
Cepat giler masa berlalu...pas week FINAL ...gud bYE UPM!!........hehhehe!!
Masalah nyer...bila sya nak stady nih.adooo...Minggu dpan byk nak kene siapkan..
Ada presentation KTO3 ari khamis, Lab report nak kene antar ari khamis , presentation VIVA thesis PON ari KHMIS gak...huhuhuh!!Cam ner nih????
Pastu ari jumaat tuh, der test 3 KTO1...then miggu dpn nyer final pada 13hb dan 14 hb.......
Dua-dua subjek killer......cam ner sya nak bernafas nih...huhuhu!!!memang sesak nafas la minggu dpn..Untuk presentation thesis x interprete data lagi..Dah la data tebal xpandai nak interprete..huhuhu!!!
Nak stady lagi.....ye lah final nyer exam dekat2 tarikh nyer........
~ 13hb - kimia tak organik 1
~ 14hb - solid state chemistry.
~ 18 hb - kimia tak organik 3
~ 20hb - petrochem
* tarikh final untuk pengucapan awam nyer subjek sya lum check lagi.....byk gak kene baca tuh..
adesss....Baru nak rase rugi sebab xstady awal2...hahhahhaahhah!!still sama ngan semester
semester lepas.........hanya melepaskan batuk di tangga kalu bab stdy awl.........ahhahha!!
* wish me luck.......huhuhuhu!!!Hope final kali nih leh jawab yg terbaik skali.........huhuhu!!Amin
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
orait la tu...lps habis dinner terus pakat study ramai2...hehehhe...study bele2 paka kebaya pn xpo...hehehe...gud luck
ReplyDeletetq..hahha!!buleh dpt A dop kalu pakai kebaya stady??hehehhehe!!
ReplyDeleteMan u menang la mlm nih...tp gak kalu ngan liverpool mesti kalah.........hehehhehe!!
pakai kebaye study??
ReplyDeletehehehe..
nak try jugak ...
tp nk pinjam sya punye..
mesti bleh dpt score A
fye
ai fye.......muat ke??lalalalala!!
ReplyDeleteklu nk buleh A keno paka time g exam...hehehehe
ReplyDeletemst la man u mene...man u ke ganah...macek team kelate la...hehehe
bo stakat liverpool tu gak, main bele2 kenyit mato jah....hehehehe
hehehheeheh!!
ReplyDeleteoloh kalu MU dio gak..nyo puji2 la.....hikhikhik.
doh minat kan....hehh!!
wat nyo suko ko ore paka kbya gi exam..hehh!!
salam...
ReplyDeleteaiii...gud luck f0r final...
lps nih bleyh la kawen...kahkahkaahhhhhh.......
~yesh helmi~