Sunday, January 11, 2009

BEBANAN...



Wawawaw.....sem ni akan naseb malang lagi tak??..huhuhu~


If anything happened...nanti di salahkan lagi...huhu!!

~there's lots of other things to be taking care of~

~why should ur problem bothering me!!!!!~

~take a good care of ur self...and plzzzz next tyme dun ever relate
me to whatever bad things happened to u~..huhuhuhu!!


~hope..incident like before doesn't happened anymore~

~Grow up okeyh..handle things wisely and stop blamming others...~

~as long as i'm with u...its a risk!!~

G.O.D plzzzz.....no second incident...plzzzzzz~

2 comments:

  1. incident ape tu? ngeh3x

    p/s: sya, awat tak pasang shoutmix? pasangla. Boleh lepak2 kat situ.nyibuk2..hehehhe

    ReplyDelete
  2. Ape2 incident...hehheh!!!
    hehe...nak pasang...tau2 jek la tenet acces limited...kene gi bilik bacaan dlu....hehheh

    ReplyDelete