Thursday, July 16, 2009

SOMETIMES THERE IS REGRET BOUT PEOPLE WHO ENTER N LEFT IN OUR JOURNEY OF LIFE. BUT THEN SHOW THEM A LITTLE APPRECIATION SINCE THERE ONCE HAVE COLOURED AND MESS UP OUR LIFE..MAKING IT COLOURFUL N GIVE U A LESSON (LESSON WELL LEARNT)........


#BERTERABUR BI AKU...ekekekek!!

Wednesday, July 15, 2009

DURIAN OWH DURIAN...

Skrang nih musim durian..memang bercambah2 dan berlonggok2 durian di jual xkira kat tepi jalan,kat pasar malam n ader gak kat depan umah jek..hhhe!!Aku penah gak singgah tanya, brape harga selonggok..to my surprise sekilo 4 ringgit U..durian kampung biasa seringgit sudah sekilo..Lagipun durian berat kulit jer bukan isi...adoooo!!well,bisness biasa la...Dari bli durian kat tganu yg mahal nih,aku snggup blik kampung cari sndiri kat dusun....mncabar pown mencabar.Sejak 13 taun lalu,aku dah xpenah menjejak kaki ke dusun tuh..Dah lupe pengalamn kutip durian fresh yg luruh..So,sebelum pegi ari tuh mmg excited gler..hehe!!Bertolak dr umah dlm pukul 7 pagi kot..Seperti biasa,aku la org pling lambat siap..hahhahha!!


outfit gi kutip durian..adik aku ckp cam nk gi pasaraya..hahah!!pdulik pa kata mereka..heeee!

Mum cakap kene gi pagi2..sbb tyme2 cam tuh la durian luruh..kitorang dpat dlam 2 guni lebey..


antara durian yg berjaya aku kumpulkan...heheh!!bessshhhhhh......

adil, nok ko??ado duo nih.so ko awok,so ko sy...hahhahah!!



durian yg retard from a renek tree....hehehhe!!cam xder isi jek..waakkakkakakkakkakkaka!!

p/s: HImE..nanti ader2 masa kite wat la reunion kat cni,sbb dkt2 cni ader air terjun...hehehe!!chalet xyah risau,kat blakang kite tuh ader pondok..ehhehehheheh!!

A very thank you...


Thank God i met U...
Thank You for everything...
I'M VERY HAPPY NOW.....
Pray for OUR happinest k..

PLEASE SEE, THINK and ACT maturedly!!!!!!!!!!

Ari nih aku ader terbaca satu post..Before aku bukak, i thought i would be angry and start cursing that person..BUT (for my surprise)..I'M NOT!lets move ON ok..It was 1 and a half years ago punye story k..For me, lets by gone be by gone..And for my concern, that 'things' does not involve U...so back off,u xder kene mengena pown...ok!!!
I already forgotten things U mention in our blog...Its has been a 'joke' to all HIME about what happened..hahahah!!no hurt feeling k...
We all grown up, if xpuas ati just speak up n dont attack people from behind..ONLY loser, coward and low self esteem person would do that..I'm open to all critics and 'ketidak puas hatian"...BUT its really made me piss off when people start attacking my 'bestfren ' and say bad things to them..Ur stupid actions make people easily judge you.NO grown up should act like that, since the age 22 is the level u should start became matured and act wisely.......But then,there is people, childish one....easily hurt by small things..Grown up pleasee becoz u look really stupid and zero minded u know..i almost run off of my endophirn hormone becoz i can't stop laughing!!!mak oiii....adoooo!!hahahahhahahhah!!!Cam post budak form 3.cari la topik mencabar cket..kalu nak wat joke pown,cari la yg berkualiti cket.Wat malu keturunan jek..i really can't stop laughing!!Thanks..coz ur blog content can be a medium for my stress releasing...ahhahaha!!retarded..should i say that????hahhaha!!


p/s:

If i'm a ghost i confident that people will not scared of me, BUT if u are a ghost then,perhap
people will....tq!!

#certain people only have the courage to do this because they taught they will not met us again..so what da hell nak kutuk2 n joke2 jer kan...hehe!!coward attitude...as i expected!!

#see you all..i told U..do not trust 'Hipocrites'..they look good outside

but very damn stink inside.....b****!!



pleasee dun comment this one....